Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wołoska 22
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli:
- umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej,
- dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem,
- pobieranie płatności za usługi dodatkowe,
- promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Najlepszy kandydat to taki, który:
- posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
- zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
- jest dyspozycyjny na pełen etat,
- z łatwością buduje relacje,
- jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
- zatrudnienie na umowę o prace lub umowę zlecenie,
- grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
- praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 00:30, w weekendy 8:00-20:00,
- tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
- konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
- program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
- święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
- dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska,
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
poznaj naszą firmę: Poznaj nas
Zobacz podobne oferty
Rehasport
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta (Call Center)
wielkopolskie
Opis stanowiska Wysokie umiejętności interpersonalne, entuzjazm, wysoką kulturę osobistą, a także wzorową polszczyznę, Wykazuje inicjatywę, szybko się uczy, doskonale organizuje swoją...
Opublikowano: 2025-01-10
Jutro Medical Sp z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
mazowieckie
Zakres obowiązków: Opieka nad pacjentem w placówce:Weryfikacja tożsamości pacjentów i zarządzanie wizytami w systemie Rejestracja wizyt Zbieranie deklaracji, dokumentacji medycznej oraz...
Opublikowano: 2024-11-20
Jutro Medical Sp z o.o.
Patient Care Specialist
mazowieckie
Zadania: koordynacja ścieżki komunikacji z pacjentem - czasami będziesz umawiać pacjenta na wizytę lekarską, a innym razem trzeba będzie wytłumaczyć czym jest POZ, o co chodzi z deklaracją,...
Opublikowano: 2024-11-15