Conrad to jeden z największych dostawców dla przemysłu w zakresie elektroniki, techniki instalacyjnej oraz rozwiązań dla służb utrzymania ruchu. Nasz asortyment obejmuje ponad 1 000 000 produktów, w tym m.in. przyrządy pomiarowe, zasilacze, elementy techniki lutowniczej, podzespoły elektroniczne, komponenty aktywne i pasywne, elementy elektromechaniki, automatyki, pneumatyki, narzędzia, a także kable, materiały montażowe, urządzenia warsztatowe i wiele więcej. Jako profesjonalny partner biznesowy koncentrujemy się na połączeniu najlepszych produktów oraz kompleksowych usług w jednym miejscu.
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków:
- obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych
- doradztwo sprzętu elektronicznego
- przygotowywanie ofert cenowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- kontrola poprawności zamówień
Nasze wymagania:
- zainteresowanie nowymi technologiami, elektroniką, majsterkowaniem - warunek konieczny
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
To oferujemy:
- stabilną pracę biurową w godzinach 8-16; 9-17
- atrakcyjny system premiowy
- kompleksowe wdrożenie przygotowujące do pracy na stanowisku
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji i wiedzy z zakresu obsługi klienta
- zdrową atmosferę pracy
- wiele pozytywnych aspektów z pracy w dużej, międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
Foundever
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)
pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: wczoraj
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Technical Product Advisor with Hungarian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj