Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Gdańsk

Ogłoszenie numer: 10237796, z dnia 2025-09-11

Klient portalu Praca.pl

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie legitymacji, wystawianie zaświadczeń.
  • Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami.
  • Bezpośrednia obsługa klientów i rozwiązywanie bieżących spraw.
  • Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku Biura Obsługi oraz dbanie o satysfakcję klientów.

Wymagania

  • Co najmniej średnie wykształcenie (preferowane wyższe) i min. rok doświadczenia w obsłudze klienta.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Biegła obsługa pakietu MS Office.
  • Doskonała organizacja pracy, dokładność i terminowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych.
  • Postawa klientocentryczna, wysoka kultura osobista i komunikatywność.
  • Dyspozycyjność (praca w weekendy według ustalonego grafiku).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat.
  • Ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych.
  • Możliwość ciągłego rozwoju, szkolenia grupowe i indywidualne, dofinansowanie do nauki.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (karty MultiSport, pakiety OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Dodatkowe dni wolne od pracy oraz imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Grupa Pascal

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

pomorskie
Obsługa użytkowników biblioteki Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych Gromadzenie dorobku naukowego uczelni Wykształcenie wyższe lub w...
Opublikowano: dzisiaj
Dorado.pl sp. z o.o.

Pracownik Biura Obsługi Klienta

śląskie
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min....
Opublikowano: wczoraj