VRG S.A. (Vistula Retail Group S.A.) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która w ramach swojej grupy kapitałowej specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji odzieży dla mężczyzn i kobiet. Działalność firmy koncentruje się na zarządzaniu najbardziej rozpoznawalnymi polskimi markami, takimi jak: Vistula, Bytom i Wólczanka. Obecne oblicze VRG S.A. jako jednej z najbardziej znanych firm działających w branży odzieżowej w Polsce ukształtowane zostało w wyniku realizacji intensywnego planu rozwoju. Nasze salony znajdują się na terenie całej Polski, a prezentowana w nich oferta to najwyższej jakości odzież i dodatki zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami mody.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Sklepów Internetowych
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów,
- odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów, zamówień, płatności i dostaw,
- rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień oraz obsługą reklamacji,
- współpraca z działem logistyki i magazynem w celu zapewnienia sprawnej realizacji zamówień,
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o ich satysfakcję,
- udzielanie informacji na temat bieżących promocji i ofert.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży e-commerce),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz kultura osobista,
- zdolność szybkiego rozwiązywania problemów i orientacja na klienta,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- ciekawą pracę zapewniającą stały rozwój,
- dogodne warunki pracy: elastyczny czas pracy, nowoczesne biuro, praca od poniedziałku do piątku,
- pakiet benefitów: dofinansowanie do karty sportowej Medicover Sport, prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich najbliższych, dodatkowe ubezpieczenie na życie, atrakcyjny program lojalnościowy, dostęp do platformy językowej.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zobacz podobne oferty
Gemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta w Sklepie Zielarskim
pomorskie
Twoje zadania: udzielanie kompleksowych informacji na temat dostępnych produktów w sklepie, doradztwo Klientom w zakresie wyboru odpowiednich suplementów diety i ziół, realizacja sprzedaży...
Opublikowano: 2024-10-07
DOLLE sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
śląskie
Miejsce pracy: Bielsko-Biała Zakres obowiązków: obsługa klientów sklepu internetowego i portali sprzedażowych przygotowywanie ofert handlowych nadzór nad terminową realizacją zamówień i...
Opublikowano: 2024-07-02
Concentrix
Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
lubelskie
Co należy do Twoich ciekawych zadań? Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów Obsługa klientów polskojęzycznych Obsługa zamówień sklepu internetowego Obsługa zapytań...
Opublikowano: 2024-06-20