Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)

mazowieckie / Warszawa

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Miejsce pracy: Warszawa

W Generali tworzymy partnerską, otwartą i włączającą kulturę pracy. Stawiamy na współpracę, doceniamy różnorodność, inicjatywę i zaangażowanie. U nas możesz być sobą, korzystać z własnych talentów i rozwijać swoje mocne strony.

Twój zakres obowiązków:
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi Klienta
  • Obsługa połączeń przychodzących od Klientów i Agentów ubezpieczeniowych
  • Komunikacja mailowa oraz przez chat z Klientami i Agentami
  • Współpraca z innymi działami firmy
Nasze oczekiwania:
  • Umiejętność łatwego budowania relacji i otwartość - dobre relacje z Klientem to prawdziwa sztuka
  • Wytrwałość i umiejętność radzenia sobie z różnymi sytuacjami, w tym np. z trudnym Klientem
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność i gotowość do pracy na pełen etat (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00)
  • Motywacja do długoterminowej współpracy, bo szukamy osób, które zostaną z nami na dłużej
  • Wykształcenie min. średnie
  • Niekaralność zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń
Mile widziane:
  • Wcześniejsze doświadczenie w telefonicznym lub bezpośrednim kontakcie z Klientem
  • Zainteresowanie obszarem ubezpieczeń i finansów
Możemy Ci zaoferować:
  • Zatrudnienie w jednej z największych grup ubezpieczeniowych gwarantującej profesjonalne wdrożenie do pracy i pakiet szkoleń
  • Pracę w modelu hybrydowym: z domu i z przyjaznego środowisku biura, z miejscami do pracy kreatywnej lub wymagającej skupienia
  • Stałą pracę na pełen etat (nawet jeśli jeszcze studiujesz) z możliwością wzrostu wynagrodzenia po okresie próbnym
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego, która pozwoli Ci stać się profesjonalistą/ką w zakresie obsługi Klienta
  • Szeroki wybór szkoleń i webinarów podnoszących umiejętności, dopasowanych do potrzeb i konkretnych wyzwań biznesowych Pracowników
  • Możliwość udziału w projektach międzynarodowych
  • Prywatną opiekę medyczną Enel-Med, z możliwością wykupienia pakietów dla Twoich bliskich
  • Darmowe wsparcie terapeutyczne, dostępne w godzinach pracy
  • Ubezpieczenie grupowe i zniżki na ubezpieczenia indywidualne
  • Atrakcyjną ofertę Generali Investments IKE lub IKZE
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej, na której można wykupić m.in. kartę MultiSport lub bilety do kina czy teatru w preferencyjnych cenach
  • Promocje na abonament w T-Mobile lub produkty Philips
  • Okazje do zdobycia dodatkowego doświadczenia i doskonalenia umiejętności językowych poprzez możliwość pracy (na kilka miesięcy, kilka lat lub na stałe) w spółkach należących do Grupy Generali za granicą
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Telefoniczna i maliowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji na temat oferowanych produktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Opublikowano: wczoraj
ASHTANGA EGYPT CENTER Mohamed Farag

Pracownik obsługi klienta

lubelskie
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie
Aktywna bezpośrednia i telefoniczna prezentacja usług spółki;Analizowanie rynku i ofert konkurencji;Bieżąca telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta;Przygotowywanie ofert handlowych w...
Opublikowano: wczoraj