Młodszy Specjalista Infolinii PekaoBiznes24
Miejsce pracy: Kraków
Twoja codzienna praca będzie polegała na:
- Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm
- Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego
- Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych
- Budowaniu relacji z klientami
Oczekiwania:
- Biegłość w obsłudze komputera
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Nastawienie na pomoc i wsparcie dla klientów
- Relacyjne podejście do klienta
- Proaktywne podejście do realizacji procesów sprzedażowych dla firm
Mile widziane:
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność obsługi klientów w języku angielskim
- Wysoka jakość w prowadzeniu rozmów sprzedażowych i helpdeskowych
Z naszej strony oferujemy:
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dofinansowanie do wakacji
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
łódzkie
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
mazowieckie
Realizacja telefonicznej obsługi klientów (85% połączeń przychodzących, 15% wychodzących) oraz sprzedaż oferowanych produktów i usług. Zapewnienie pozytywnych doświadczeń klientów z...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj