Ogłoszenie numer: 10080778, z dnia 2025-07-31
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT - Dział Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Wsparcie IT na poziomie 1 i 1.5,
- Rozwiązywanie problemów zdalnie z użyciem SCCM,
- Dokumentacja zgłoszeń w ITSM,
- Współpraca przy złożonych problemach z zespołami wyższego szczebla,
- Analiza i usprawnienia bazujące na częstych problemach.
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego i MS Office,
- Umiejętności komunikacyjne, analityczne, organizacyjne,
- Zdolności do pracy w zespole i ustalania priorytetów,
- Doświadczenie w wsparciu technicznym lub obsłudze klienta wartościowane,
- Znajomość ITIL, ServiceNow, KCS, Microsoft O365 mile widziana.
Oferujemy
- Kompleksowe szkolenie i wdrożenie,
- Finansowanie edukacji,
- Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,
- Benefity (karnety na siłownię, vouchery, bilety),
- Praca w stylu skandynawskim, brak dress codeu,
- Zestaw IT do pracy zdalnej,
- Programy wsparcia dla pracowników,
- Nowoczesna przestrzeń z regulowanymi biurkami,
- Strefy relaksu, gry, Xbox, bilard, piłkarzyki,
- Dynamiczne środowisko,
- Możliwość rozwoju i wprowadzania innowacji,
- Wsparcie i rozwój osobisty w międzynarodowym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim (L2 Support)
mazowieckie
Udzielanie wsparcia technicznego klientom drogą mailową i telefoniczną Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem i konfiguracją serwerów Analiza logów i diagnozowanie...
Opublikowano: 2025-07-27
TENSOFT Sp. z o.o.
Konsultant IT - Help Desk
opolskie
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu...
Opublikowano: 2024-11-20
TENSOFT Sp. z o.o.
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT
opolskie
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja...
Opublikowano: 2024-11-15