Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Saska Kępa

Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku

Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa

Opis stanowiska:

  • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
  • obsługa zapytań reklamacyjnych
  • rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
  • utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
  • aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość języka niemieckiego
  • zainteresowanie branżą motoryzacyjną

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
  • pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet medyczny
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • owoce do biura
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta

śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta

śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Konsultant ds. Obsługi Klienta

śląskie
Obsługa klientów w ramach sprzedaży i posprzedaży. Rozwiązywanie problemów technicznych. Doradztwo i prezentacja ofert specjalnych oraz porównywanie produktów. Zarządzanie zgłoszeniami...
Opublikowano: dzisiaj