Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku
Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa
Opis stanowiska:
- telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
- obsługa zapytań reklamacyjnych
- rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
- aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- wysoki poziom kultury osobistej
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość języka niemieckiego
- zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
- pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet medyczny
- dostęp do platformy e-learningowej
- owoce do biura
Zobacz podobne oferty
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
mazowieckie
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM...
Opublikowano: dzisiaj