Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Saska Kępa

Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku

Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa

Opis stanowiska:

  • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
  • obsługa zapytań reklamacyjnych
  • rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
  • utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
  • aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość języka niemieckiego
  • zainteresowanie branżą motoryzacyjną

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
  • pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet medyczny
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • owoce do biura
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Agent Obsługi Pasażerskiej PRM

wielkopolskie
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Techniczny z językiem węgierskim

śląskie
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj