Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku
Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa
Opis stanowiska:
- telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
- obsługa zapytań reklamacyjnych
- rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
- aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- wysoki poziom kultury osobistej
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość języka niemieckiego
- zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
- pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet medyczny
- dostęp do platformy e-learningowej
- owoce do biura
Zobacz podobne oferty
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Customer Support Specialist
mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
pomorskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3...
Opublikowano: dzisiaj