Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku
Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa
Opis stanowiska:
- telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
- obsługa zapytań reklamacyjnych
- rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
- aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- wysoki poziom kultury osobistej
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość języka niemieckiego
- zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
- pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet medyczny
- dostęp do platformy e-learningowej
- owoce do biura
Zobacz podobne oferty
Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.
Agent Obsługi Pasażerskiej PRM
wielkopolskie
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca Techniczny z językiem węgierskim
śląskie
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj