Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Saska Kępa

Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku

Młodszy Specjalista ds. reklamacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Saska Kępa

Opis stanowiska:

  • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
  • obsługa zapytań reklamacyjnych
  • rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
  • utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
  • aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • znajomość języka niemieckiego
  • zainteresowanie branżą motoryzacyjną

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
  • pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pakiet medyczny
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • owoce do biura
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj