Młodszy specjalista ds. obsługi ubezpieczeń
Miejsce pracy: Łódź
Czy wiesz, że:
Naszą misją jest: Centrum klienta. Klient w centrum.
Naszą pasją są ludzie, bo działając #RAZEM możemy więcej.
Dołącz do nas ! Zostań częścią naszego zespołu !
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Obsłudze połączeń przychodzących i wychodzących
- Bieżącej obsłudze klientów TU – m.in. kalkulacja ofert, aktualizacja danych, monitoring polis, wznowienie polisy
- Udzielaniu informacji dotyczących statusu polisy
- Obsłudze spraw zgłaszanych przez klientów
- Akwizycji klientów
Oczekiwania:
- Znajomość branży ubezpieczeniowej
- Wykształcenia min. średnie
- Zaświadczenie o niekaralności
- Łatwość budowania relacji
- Samodzielność w działaniu
- Umiejętności sprawnej obsługi komputera
- Bieżąca znajomość pakietu MS Office
- Uprawnienia OFWCA
Z naszej strony możesz liczyć na:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o pracę od pierwszego dnia pracy
- Atmosferę wsparcia i życzliwości na każdym etapie współpracy
- Szkolenia wstępne w zakresie wykonywanych obowiązków
- Praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy i dni świąteczne
- Praca w trybie stacjonarnym
- Narzędzia do pracy: laptop, słuchawki
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie PZU, karta MultiSport
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Service advisor with Hungarian
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Czech
śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Service advisor with Slovak
śląskie
Your responsibilities Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs...
Opublikowano: dzisiaj