Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów

mazowieckie / Warszawa

Kozminski University is a non-public higher education institution with a broad business profile (management, finance and economics, and law), recognized as the best business school in Central and Eastern Europe according to the "Financial Times" rankings. The Perspektywy national ranking also deems KU as a vice-leader among business universities in Poland, and for many years, the institutions has been ranked first among non-public institutions. KU also has the three most important international business education accreditations, comprising the so-called "Triple Crown": EQUIS, AMBA, and AACSB. Only 1 percent of business schools worldwide have accomplished this honor. KU is the first and, so far, the only university in Poland to have set the UN Sustainable Development Goals.

Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 38/ADM/KIBS/23
Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, z osobami z ponad 70 krajów?
 
Chcesz używać języka angielskiego w pracy i stawiasz na swój rozwój?
 
Praca w Kozminski International Business School daje takie możliwości!
 
Dołącz do Naszego Zespołu!

 

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • pracę w renomowanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
  • możliwość udziału w szkoleniach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
  • możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach ze zniżką do 90 %,
  • możliwość rozwoju zawodowego; udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
  • bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • benefity w ramach świadczeń socjalnych,
  • dostęp do korzystania z zasobów biblioteki uczelnianej,
  • praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.
Główne obowiązki:
  • udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim,
  • prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej,
  • współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych,
  • współpraca z wykładowcami, także międzynarodowymi,
  • współpraca z prodziekanem danego kierunku,
  • przygotowywanie sprawozdań i zestawień,
  • wsparcie zespołu w innych pracach administracyjnych.
Wymagania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (warunek konieczny),
  • wykształcenie wyższe,
  • komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
  • samodzielność, orientacja na klienta i na jakość,
  • wielozadaniowość,
  • otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Akademię Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 59, 03-301 Warszawa, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Akademię Leona Koźmińskiego, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez media społecznościowe. Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Udzielanie informacji na temat produktów i usług....
Opublikowano: 2025-09-17
Elanders Polska Sp. z o.o.

Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu...
Opublikowano: 2025-09-15