Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

mazowieckie / Warszawa, ul. Łukiska 1

Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?

Dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Łukiska 1

Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli:
  • telefoniczne umawianie wizyt,
  • realizacja zgłoszeń zewnętrznych,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​
  • koordynowanie wizyt we współpracy z innymi placówkami,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
    poznaj naszą firmę: Poznaj nas: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Support Technician

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: dzisiaj
AGATA Spółka Akcyjna

Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)

śląskie
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów; Bieżąca współpraca z innymi działami; Zapewnienie wysokich standardów jakości...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: dzisiaj