Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

mazowieckie / Warszawa, Plac Konesera 12/bud. M

Podjęcie walki z niepłodnością nie jest powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie! Jest oznaką odwagi, determinacji i mądrości! Dołącz do nas abyśmy wspólnie realizowali naszą misje i wspomagali naszych Pacjentów w tworzeniu szczęśliwej rodziny.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Konesera 12/bud. M

To oferta dla ciebie, jeśli poszukujesz:
  • współpracy w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie na cały etat,
  • stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji – ponad 20 lat na rynku,
  • procesu wdrożeniowego oraz wsparcia zespołu w trudnych sytuacjach,
  • jasnej ścieżki rozwoju zawodowego,
  • zespołu, który ceni otwartą komunikację,
  • firmy, w której dzieją się „małe cuda” i w której realnie pomaga się ludziom (dzięki nam urodziło się już ok. 13000 dzieci),
  • pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, karnety sportowe, program Benefit System, czyli bilety do kina, teatru, zniżki na usługi i produkty oferowane).
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • gotowości do pracy w trybie zmianowym 8 godzinnym – będziemy cię również potrzebować dwa razy w miesiącu w sobotę,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. A2),
  • umiejętności pracy w zespole i zaangażowania w pracę,
  • znajomości obsługi komputera,
  • łatwości nawiązywania pozytywnych relacji oraz empatii,
  • odpowiedzialności i umiejętności zachowania dyskrecji,
  • doświadczenia w obsłudze klienta – mile widziane.
Twoimi obowiązkami będą:
  • rejestracja i bezpośrednia obsługa Pacjentów,
  • kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentami,
  • współpraca z personelem medycznym w celu przygotowywania kart pacjentów na wizytę w danym dniu,
  • dbanie o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz pozytywny wizerunek firmy,
  • archiwizowanie i nadzór nad dokumentacją medyczną,
  • wprowadzanie danych do systemów,
  • obsługa kasy fiskalnej, terminala, wystawianie faktur.​
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Technical Product Advisor with Polish

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Italian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj