Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów

mazowieckie / Warszawa, ul. Inflancka 5

Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?

Dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Inflancka 5
Najlepszy kandydat to taki, który: ​
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.
Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli:
  • telefoniczne umawianie wizyt,
  • realizacja zgłoszeń zewnętrznych,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​
  • koordynowanie wizyt we współpracy z innymi placówkami,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę zlecenie,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,​​​​​
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska, ​​
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i  poznaj naszą firmę:  https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Kontakt z klientami z Niemiec – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

mazowieckie
Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie Aktualizacja danych w systemie CRM...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj