CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukujemy osób do Działu Obsługi Klienta do pracy na stanowisku
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa, Powiśle
Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!
Zakres obowiązków
- obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
- obsługa telefoniczna klienta na infolinii Centrum Nauki Kopernik,
- informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
- obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
- realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
- budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Poszukiwane kompetencje
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- orientacja na klienta, wysoka kultura osobista,
- skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
- gotowość do pracy zmianowej oraz w weekendy.
Mile widziane:
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- doświadczenie w pracy na infolinii,
- znajomość języka ukraińskiego lub innego języka obcego,
- ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w równoważnym systemie pracy,
- zdobycie doświadczenia w rozpoznawalnej instytucji kultury,
- elastyczne godziny pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
- przyjazna atmosfera w zespole i inspirujące środowisko pracy,
- pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, platforma benefitowa, dofinansowanie nauki języka obcego, szkolenia, vouchery do CNK, Legimi).
Zobacz podobne oferty
Carework Plus Sp. z o.o.
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
śląskie
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
śląskie
Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to...
Opublikowano: dzisiaj