Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa klientów – przyjmowanie i realizacja zamówień.
  • Sprawna obsługa zapytań mailowych.
  • Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Stały kontakt z dostawcami.
  • Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie - mile widziane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, technik ortopeda.
  • Doświadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi - mile widziane.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
  • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
  • Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
  • Mile widziana znajomość: wyrobów medycznych, realizacji zleceń NFZ, refundacji środków pomocniczych.
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy lub w sprzedaży, szczególnie w branży medycznej.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Chłonne24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@chlonne24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.chlonne24.pl w zakładce Polityka prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj