Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Telefoniczna obsługa klientów – przyjmowanie i realizacja zamówień.
- Sprawna obsługa zapytań mailowych.
- Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
- Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
- Stały kontakt z dostawcami.
- Przygotowywanie i składanie zamówień u dostawców.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie - mile widziane wykształcenie medyczne lub pokrewne np. fizjoterapeuta, technik ortopeda.
- Doświadczenie w pracy w sklepie z wyrobami medycznymi - mile widziane.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
- Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
- Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
- Mile widziana znajomość: wyrobów medycznych, realizacji zleceń NFZ, refundacji środków pomocniczych.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy lub w sprzedaży, szczególnie w branży medycznej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj