Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa
Twoją rolą będzie:
- Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
- Akceptacja dokumentów księgowych;
- Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do korzystania z opieki medycznej;
- Przygotowywanie raportów oraz zestawień;
- Tworzenie instrukcji oraz opisów procesów;
- Aktualizacja i publikacja treści w bazie wiedzy;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Oczekiwania wobec Ciebie:
- Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci kierunków ścisłych;
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z Klientem;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą Klienta będzie dodatkowym atutem.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Praca zdalna i hybrydowa
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: wczoraj