Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Gdynia

Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 650 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 90 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta,
  • Bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami,
  • Lokalna obsługa Klientów sieciowych,
  • Przyjmowanie oraz wyjaśnianie reklamacji od Klientów,
  • Wspieranie Przedstawicieli regionalnych w zakresie udzielania informacji o czasie wykonywania badania, metodzie itp.,
  • Weryfikacja wszystkich automatycznie generowanych z systemu LIS raportów,
  • Sprawdzanie poprawności rejestracji zleceń,
  • Weryfikacja korekt zleceń i wyników.
Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane,
  • Otwartość i dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Ukierunkowanie na Klienta,
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania i przekazywania informacji,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość pakietu MS Office.
W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
  • Kartę Multisport,
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182 z późn. zm.)."
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Service advisor with Romanian

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

mazowieckie
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów Pomoc klientom w...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów...
Opublikowano: dzisiaj