Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa klientów – infolinia przychodząca.
  • Sprawna obsługa zapytań mailowych.
  • Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Wymagania:
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym.
  • Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
  • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
  • Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach i prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Przyjazną atmosferę w  zespole nastawionym na współpracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

DONE Deliveries sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

małopolskie
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

łódzkie
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami....
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

pomorskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj