Daikin to marka globalna obecna w Europie od 1973 roku. Na rynku HVAC-R wyróżnia się przede wszystkim najwyższą jakością, profesjonalizmem i wiarygodnością. W Europie produkujemy, a w Polsce sprzedajemy szeroką gamę efektywnych energetycznie produktów klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, pomp ciepła, systemów wodnych i chłodniczych. Jako Daikin Airconditioning Poland jesteśmy częścią DAIKIN EUROPE NV, europejskiej centrali japońskiego koncernu DAIKIN INDUSTRIES Ltd, istniejącego na rynku od 1924 roku.
Szukamy wyjątkowej osoby, która będzie się dobrze u nas czuła na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub absolwentem studiów wyższych
- Posiadasz już przynajmniej minimalne doświadczenie w obsłudze klienta
- Wykazujesz się zaangażowaniem, chęcią do nauki, otwartością
- Łatwo przyswajasz nową wiedzę
- Posiadasz dobrą organizację pracy
- Jest Ci znana obsługa pakietu Microsoft Office
- Znasz dobrze język angielski
Mile widziane:
- Znajomość programu SAP SD
Za co będziesz odpowiedzialny?
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów
- Odpowiedzialność za zamówienia klientów wewnętrznych i zewnętrznych w systemie SAP
- Rozpatrywanie skarg klientów
- Aktywne uczestniczenie w zamknięciu miesiąca, kwartału
- Monitorowanie dostaw do klientów
- Współpraca z zespołem planowania w celu zapewnienia najwyższego poziomu realizacji zamówień
- Współpraca z magazynem, aby zapewnić terminową realizację wszystkich dostaw
- Odpowiedzialność za proces wystawiania faktur i korekt
- Współpraca z firmami przewozowymi/partnerami logistycznymi
- Aktywne uczestniczenie w doskonaleniu procesów obsługi klienta
Co zyskujesz, dołączając do naszego zespołu?
- Pracę w stale rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu, będącej liderem w branży HVAC-R
- Możliwość wdrażania własnych inicjatyw
- Środowisko pracy, w którym ludzie są na pierwszym miejscu
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy z domu 2 dni w tygodniu
- Dodatkowy komfort w codziennym życiu, czyli opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne z ZFŚS oraz kartę Multisport dofinansowaną w 50% przez Daikin
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj