Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Powiśle

CENTRUM NAUKI KOPERNIK

poszukuje osoby do Działu Obsługi Klienta do pracy na stanowisku:

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Warszawa, Powiśle

Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz

jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy,
prześlij do nas swoją aplikację!

 

Zakres obowiązków:
  • Obsługa telefoniczna klienta na infolinii CNK,
  • Obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
  • Informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
  • Obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
  • Realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
  • Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Poszukiwane kompetencje:
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
  • Dobra znajomość języka angielskiego i języka ukraińskiego,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Orientacja na klienta, wysoka kultura osobista,
  • Skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • Dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
  • Gotowość do pracy zmianowej (średnio 9 godzin jednego dnia).

Mile widziane:

  • Umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
  • Doświadczenie w pracy na infolinii,
  • Znajomość innego języka obcego,
  • Ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Zdobycie doświadczenia w rozpoznawalnej instytucji kultury,
  • Elastyczne godziny pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
  • Przyjazna atmosfera w zespole i inspirujące środowisko pracy,
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie nauki języka obcego, szkolenia, vouchery do CNK, Legimi i inne)

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-390) przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, kontakt: rekrutacja@kopernik.org.pl (dalej jako „CNK”).
  2. Dane osobowe, które zostały wymienione w Kodeksie Pracy, są przetwarzane na podstawie przepisów prawa.
  3. Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
    b) RODO. Inne dane podane w tym celu lub w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit.
    a) lub art. 9 ust. 2 lit.
    a) RODO (jeżeli dokumenty zawierają takie dane); na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO -przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora:  dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Okres przetwarzania może ulec przedłużeniu o okres przedawnienia potencjalnych roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami.
  4. W zakresie przetwarzania danych osobowych posiada Pani/Pan następujące prawa: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia swoich danych osobowych, ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, przy czym możliwość skorzystania z wyżej wymienionych praw uzależniona jest od spełnienia przesłanek określonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych.
  5. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się w sposób niezgodny z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne w celu wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez 3 miesiące od ukończenia rekrutacji (zawarcia umowy docelowej) lub w przypadku odpowiedniej zgody, do momentu jej wycofania, nie dłużej niż przez 12 miesięcy.
  8. Podane przez Panią/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom zewnętrznym w ramach realizowanych przez nie usług na podstawie umów o powierzenie danych osobowych, w szczególności, podmioty świadczące usługi informatyczne, przy czym wszyscy odbiorcy są zobowiązani są do przestrzegania w tym zakresie przepisów RODO, w tym do zachowania tych danych w tajemnicy nawet po wygaśnięciu wiążącego stosunku prawnego oraz mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  9. Informujemy, że wybrani kandydaci mogą podlegać weryfikacji w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym z uwagi na obowiązek prawny określony w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 405.2018 t.j.). Dane osobowe wybranych kandydatów znajdujących się w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym będą przetwarzane przez CNK na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
  10. Decyzje dotyczące podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  11. Kontakt z osobą pełniącą w CNK obowiązki inspektora ochrony danych jest możliwy w formie elektronicznej na adres e-mail rekrutacja@kopernik.org.pl
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

śląskie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj