Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa
Twoje zadania:
- Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
- Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do opieki medycznej;
- Wsparcie Klienta w korzystaniu z aplikacji do samodzielnego zarządzania listami oraz medycyną pracy;
- Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń abonamentowych z Klientem Korporacyjnym;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem;
- Gotowość do pracy hybrydowej lub stacjonarnej, po pierwszym etapie pracy stacjonarnej w naszej siedzibie w Warszawie - warunek konieczny.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Praca zdalna i hybrydowa
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta i Rezerwacji w Branży Turystycznej
śląskie
Do głównych obowiązków należeć będzie: techniczne wsparcie dla infolinii call center, obsługa mailowa dotycząca zamówień internetowych, zarządzanie rezerwacjami, współpraca z różnymi...
Opublikowano: 2025-04-18
ManpowerGroup
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
śląskie
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat...
Opublikowano: 2025-04-17
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
śląskie
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego; praca przy monitorze powyżej 4h;...
Opublikowano: 2025-04-17