Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

Diabetyk24.pl, największy detalista na rynku sprzedaży wyrobów medycznych dla Diabetyków. Skupiony na kanale online, obecny również w sprzedaży tradycyjnej w postaci kilkunastu sklepów stacjonarnych.

Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy na bardzo perspektywicznym i szybko rosnącym rynku. Rozwijamy się znacznie szybciej niż nasza konkurencja i szukamy osób, które podzielą entuzjazm naszych pracowników, pomogą nam być jeszcze lepszym w tym co robimy, a równocześnie spełnią się we wdrożeniu własnych pomysłów i strategii.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Sprawna obsługa mailowa i telefoniczna w zakresie zamówień klientów dot. realizacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
  • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie przyjmowania i realizacji zleceń.
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych.
Wymagania:
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Dobra organizacja pracy własnej, dotrzymywanie terminów.
  • Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji.
  • Dokładność, cierpliwość, systematyczność i odporność na stres.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 lub od 10:00 do 18:00.
  • Przyjazną atmosferę w  zespole nastawionym na współpracę.
  • Rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj