Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
- Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do opieki medycznej;
- Wsparcie Klienta w korzystaniu z aplikacji do samodzielnego zarządzania listami oraz medycyną pracy;
- Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń abonamentowych z Klientem Korporacyjnym;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem.
Benefity:
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity:
Zobacz podobne oferty
Marta Mosakowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
pomorskie
Wykonywanie telefonów i ogólny kontakt z klientami. Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów lub usług. Rzetelna obsługa klienta (również w formie zdalnej)...
Opublikowano: wczoraj
Marta Mosakowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
warmińsko-mazurskie
Wykonywanie telefonów i ogólny kontakt z klientami. Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów lub usług. Rzetelna obsługa klienta (również w formie zdalnej)...
Opublikowano: wczoraj
Marta Mosakowska
Specjalista ds. Obsługi Klienta
kujawsko-pomorskie
Wykonywanie telefonów i ogólny kontakt z klientami. Rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji dotyczących produktów lub usług. Rzetelna obsługa klienta (również w formie zdalnej)...
Opublikowano: wczoraj