Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Bieżąca współpraca z Klientem (obsługa połączeń telefonicznych i zapytań mailowych);
- Bieżąca aktualizacja list osób uprawnionych do opieki medycznej;
- Wsparcie Klienta w korzystaniu z aplikacji do samodzielnego zarządzania listami oraz medycyną pracy;
- Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń abonamentowych z Klientem Korporacyjnym;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem.
Benefity:
- Opieka Medyczna
- Karta sportowa
- Ubezpieczenie na życie
- Nauka języka angielskiego
- Rozwój zawodowy
- Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity:
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
śląskie
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
dolnośląskie
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu....
Opublikowano: wczoraj
Contact Center Sp. z o.o.
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
mazowieckie
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z...
Opublikowano: 2025-02-21