Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. polskim i angielskim
Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa telefoniczna (ok. 90% czasu pracy) i mailowa (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii;
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
- Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
- Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
- Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Nasze wymagania:
- Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie C1;
- Gotowość do pracy na celach dziennych i miesięcznych – za zrealizowanie celów ilościowych i jakościowych przewidziane są atrakcyjne premie miesięczne!
- Gotowość do pracy w trybie zmianowym: poniedziałek-piątek, między 8 a 20 (zmiany 8-godzinne), grafik jest ustalany na cały miesiąc do przodu);
- Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej);
- Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
- Wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
- Nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
To oferujemy:
- Pracę na pełen etat, umowę o pracę;
- Pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
- Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
- Interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
- Komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
- Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.



Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista ds. obsługi klienta
opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: wczoraj