


CENTRUM NAUKI KOPERNIK
poszukujemy kandydatek i kandydatów do pracy w Dziale Obsługi Klienta na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Powiśle
Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!
Zakres obowiązków:
- obsługa bezpośrednia klienta w kasach Centrum i Planetarium (w zależności od zaplanowania),
- obsługa telefoniczna klienta na infolinii Centrum Nauki Kopernik,
- informowanie o ofercie, sprzedaż biletów w kasach i telefoniczna rezerwacja biletów,
- obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
- realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
- zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów,
- budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego,
- doświadczenia na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
- dobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2),
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole,
- orientacji na klienta, wysokiej kultury osobistej,
- skrupulatności i zaangażowania w wykonywaną pracę,
- odporności na stres, umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- dyspozycyjności do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli,
- gotowości do pracy zmianowej oraz w weekendy,
- zaświadczenia o niekaralności.
Mile widziane:
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
- doświadczenie w pracy na infolinii,
- znajomość języka ukraińskiego lub innego języka obcego,
- ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Świadczenia świąteczne
- Premia roczna
- Dostęp do platform rozwojowych
- Dostęp do kafeterii benefitowej
- Vouchery
do Kopernika - Karty wejścia dla dzieci pracowników
- Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
- Doskonała lokalizacja biura
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
śląskie
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with Croatian
mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj