Agata S.A. - Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta w Biurze Obsługi Klienta (m/k)
Miejsce pracy: Katowice
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
- E-mailowa oraz telefoniczna obsługa Klientów;
- Bieżąca współpraca z innymi działami;
- Zapewnienie wysokich standardów jakości obsługi klientów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Mile widziane doświadczenie w pracy z obsługą klientów;
- Znajomość technik komunikacyjnych związanych z obsługą telefoniczną i mailową;
- Umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność do podejmowania decyzji;
- Kreatywność, pomysłowość, samodzielność;
- Wysoka kultura osobista;
- Swobodna obsługa komputera i Internetu.
Zatrudnionym oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy;
- Bogaty pakiet szkoleń;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Dobrą atmosferę pracy.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Support Technician
Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
mazowieckie
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Opublikowano: dzisiaj