Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Lokalizacja: Warszawa
Twoją rolą będzie:
- Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów;
- Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego;
- Obsługa płatności;
- Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Oczekiwania wobec Ciebie:
- Wykształcenie min. średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Praca zdalna i hybrydowa
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista ds. obsługi klienta
opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj