Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

mazowieckie / Warszawa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Lokalizacja: Warszawa

Twoją rolą będzie:
  • Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości mailowych od Klientów;
  • Aktualizacja raportów oraz wprowadzanie danych do systemu operacyjnego;
  • Obsługa płatności;
  • Współpraca ze wszystkimi działami Spółki.
Oczekiwania wobec Ciebie:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem;
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Praca zdalna i hybrydowa
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku

Specjalista ds. obsługi klienta

opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj