Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

kujawsko-pomorskie / Wąbrzeźno

Martwisz się, że nie posiadasz doświadczenia zawodowego?

Dla nas to nie problem – zdobądź je z Nami!

Zapraszamy do nas wszystkich, którzy pragną się rozwijać, zarabiać i pracować w miłej atmosferze.

Dołącz do naszego, zgranego zespołu, a nauczymy Cię wszystkiego.

Przyjdź do nas i zacznij się rozwijać!

Wspólna pasja do technologii oraz chęć rozwijania kariery napędza Nas do działania.

Podziel się z nami swoim zaangażowaniem, my damy Ci pole do osiągania sukcesów!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wąbrzeźno
Dołącz do naszego zespołu, a otrzymasz:
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych efektów,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • atrakcyjny system bezpłatnych szkoleń,
  • komfortowe warunki i nowoczesne narzędzia pracy.
Będziesz odpowiedzialny za:
  • sprzedaż usług i obsługę naszych Klientów w dwóch lokalizacjach: w Pucku oraz Władysławowie,
  • realizację planów handlowych,
  • obsługę i weryfikację umów,
  • raportowanie działań.
Oczekujemy od Ciebie:
  • skuteczności i zorientowania na wynik,
  • komunikatywności i wysokiej kultury osobistej,
  • sumienności i zaangażowania,
  • samodzielności,
  • umiejętności obsługi komputera,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klientów oraz sprzedaży.
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przekazanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych przez VECTRA SA, a także przekazanie tych danych Spółkom Grupy VECTRA w celu realizacji bieżącej rekrutacji. Zostałem poinformowany: o przysługujących mi prawach, o danych Administratora oraz Inspektora Ochrony Danych, o dobrowolności mojej zgody i możliwości jej cofnięcia w każdym czasie, o okresie przetwarzania moich danych oraz celu ich przetwarzania”
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

TTEC

Konsultant ds. Rozwiązań Technologicznych

małopolskie
Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie klientów i rozwijanie relacji biznesowych. Doradzanie firmom w zakresie nowoczesnych technologii i ich wpływu na rozwój biznesu. Negocjowanie warunków...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj