Młodszy Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

małopolskie / Kraków

Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:

TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING

Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.

Dla naszego klienta – firmy budowlanej, dla której dbanie o środowisko ma szczególne znaczenie, poszukujemy

Młodszy Specjalista ds. administracji z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
  • Zarządzanie pocztą elektroniczną, tradycyjną oraz kalendarzami sal konferencyjnych
  • Organizowanie oraz uczestnictwo w spotkaniach z klientami
  • Organizowanie podróży służbowych
  • Przetwarzanie faktur i dbanie o właściwy obieg dokumentacji
  • Wprowadzanie faktur zakupy do systemu księgowego Optima
  • Zamawianie materiałów na produkcję oraz Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych
  • Archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie prezentacji w języku francuskim
  • Stały kontakt z klientami francuskojęzycznymi
Umiejętności:
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Znajomość programu księgowego OPTIMA będzie dodatkowym atutem
  • Otwartość na zdobywanie nowych umiejętności
  • Komunikatywność, zaangażowanie oraz motywacja do pracy
  • Szukamy osoby, która lubi kontakt z klientem oraz dobrze czuje się w roli organizatora
Oferujemy:
  • Ciekawą i różnorodną pracę w szybko rozwijającej się firmie
  • Dobre możliwości rozwoju i wzrostu w zrównoważonym środowisku
  • Rozwój umiejętności językowych
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zatrudnienie na pełny etat
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

zachodniopomorskie
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji,...
Opublikowano: 2025-04-24
IH Systems Sp. z o.o.

Specjalista ds. administracyjno-sprzedażowych

kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Kontakt i współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi, kontrahentami oraz usługodawcami w zakresie procesów certyfikacji, sprzedaży Nadzór nad realizacją procedur...
Opublikowano: 2025-03-24
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracji i wsparcia sprzedaży

kujawsko-pomorskie
Budowanie i utrzymywanie relacji z jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz kontrahentami. Zapewnienie wysokiej jakości realizacji procedur i standardów. Implementacja rozwiązań jakościowych....
Opublikowano: 2025-03-19