Jesteśmy firmą doradztwa personalnego wspierającą naszych klientów na terenie całego kraju, a także poza jego granicami w obszarach:
TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING
Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
TWORZENIE PROCESÓW HR - REKRUTACJE
INTERIM EMPLOYEE - HR CONSULTING
Optim Human to również ekosystem biznesowy w skład którego wchodzi m.in. networking (właściciele biznesów, członkowie zarządów, top managerowie), kompetencje biznesowe, a także relacje z obszaru strategii, operacji oraz rozwoju biznesów, a także relacje z ekspertami zarowno z branży HR jak i innych specjalizacji. Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.
Dla naszego klienta – firmy budowlanej, dla której dbanie o środowisko ma szczególne znaczenie, poszukujemy
Młodszy Specjalista ds. administracji z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Zarządzanie pocztą elektroniczną, tradycyjną oraz kalendarzami sal konferencyjnych
- Organizowanie oraz uczestnictwo w spotkaniach z klientami
- Organizowanie podróży służbowych
- Przetwarzanie faktur i dbanie o właściwy obieg dokumentacji
- Wprowadzanie faktur zakupy do systemu księgowego Optima
- Zamawianie materiałów na produkcję oraz Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, spożywczych i sanitarnych
- Archiwizacja dokumentów
- Przygotowywanie prezentacji w języku francuskim
- Stały kontakt z klientami francuskojęzycznymi
Umiejętności:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Znajomość programu księgowego OPTIMA będzie dodatkowym atutem
- Otwartość na zdobywanie nowych umiejętności
- Komunikatywność, zaangażowanie oraz motywacja do pracy
- Szukamy osoby, która lubi kontakt z klientem oraz dobrze czuje się w roli organizatora
Oferujemy:
- Ciekawą i różnorodną pracę w szybko rozwijającej się firmie
- Dobre możliwości rozwoju i wzrostu w zrównoważonym środowisku
- Rozwój umiejętności językowych
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zatrudnienie na pełny etat
Zobacz podobne oferty
Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
zachodniopomorskie
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji,...
Opublikowano: 2025-04-24
IH Systems Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracyjno-sprzedażowych
kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: Kontakt i współpraca z jednostkami badawczo-rozwojowymi, kontrahentami oraz usługodawcami w zakresie procesów certyfikacji, sprzedaży Nadzór nad realizacją procedur...
Opublikowano: 2025-03-24
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. administracji i wsparcia sprzedaży
kujawsko-pomorskie
Budowanie i utrzymywanie relacji z jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz kontrahentami. Zapewnienie wysokiej jakości realizacji procedur i standardów. Implementacja rozwiązań jakościowych....
Opublikowano: 2025-03-19