Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

mazowieckie / Warszawa


Spółka "Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawie zatrudni:
Młodszego Specjalistę do Wydziału Ogólnopracowniczego na zastępstwo.

Młodszy Specjalista do Wydziału Skarg i Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów.
  • Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski.
  • Odpowiedzialność za kompletność, poprawność merytoryczną i językową przygotowanych projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski.
  • Odpowiedzialność za kompletność akt dotyczących przydzielonych do realizacji spraw.
Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność, zdolności interpersonalne.
  • Odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.
  • Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
  • Szkolenia i możliwość rozwoju.
  • Szeroki pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych i wypoczynku.
  • Zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Reklamacji

śląskie
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. reklamacji e-commerce

śląskie
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do...
Opublikowano: 2025-07-04
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

mazowieckie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-06-30