Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Młodszy specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/23/1516
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie oraz realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz dbanie o terminową spłatę należności, nawiązywani i utrzymywanie relacji z klientem, uzbrajanie platformy B2B, aktywna współpraca z zespołem.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie, sumienność, punktualność, obsługa komputera, zaangażowanie, mile widziane uprawnienia na wózki widłowe UDT
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 790,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Zobacz podobne oferty
Grupa Pascal
Pracownik ds. Obsługi Klienta
łódzkie
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej...
Opublikowano: wczoraj