Młodszy menedżer ds. wprowadzania nowych klientów

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Młodszy menedżer ds. wprowadzania nowych klientów
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/3206
OBOWIĄZKI:

• ocenianie ryzyka przy podejmowaniu decyzji, przestrzeganie obowiązujących przepisów, zasad i regulacji oraz polityk • podejmowanie samodzielnych decyzji zgodnych z polityką identyfikacji klienta • zaangażowanie w poprawę świadczenia usług wdrażania KYC w celu zapewnienia wydajności, jakości i doskonałej obsługi klienta • przedstawianie ustaleń współpracownikom i kierownictwu, w tym zaleceń dotyczących zmian w procedurach wynikających z ustaleń i przeglądu jakości pracy analityków • obsługa i utrzymanie poufnej dokumentacji klienta

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

wielozadaniowość, wykonywanie pracy pod presją przy zachowaniu dokładności, szeroka wiedza w zakresie KYC / AML / Compliance

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Kluczowych Klientów

podkarpackie
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków handlowych Obsługa zapytań ofertowych, w tym w procedurach zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Kluczowych Klientów

małopolskie
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków handlowych Obsługa zapytań ofertowych, w tym w procedurach zamówień...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. kluczowych klientów

lubuskie
Samodzielne identyfikowanie potencjalnych klientów B2B i strategii sprzedaży w sektorze odlewów aluminiowych. Analiza rynku, trendów i konkurencji, tworzenie i negocjowanie ofert, monitorowanie...
Opublikowano: wczoraj