Młodszy analityk ds. weryfikacji klienta

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Młodszy analityk ds. weryfikacji klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/24/1520
OBOWIĄZKI:
Współpraca z zespołami Zarządzania Relacjami i Zgodności; pomoc w przygotowaniu, opracowaniu i zatwierdzeniu elektronicznego rekordu Poznaj Swojego Klienta (KYC) oraz wspierających załączników; tworzenie i utrzymywanie rekordów KYC poprzez uzyskiwanie informacji z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł (strona internetowa firmy, strony internetowe organów regulacyjnych itp.); Współpraca z zespołami Zarządzania Relacjami i Zgodności w celu aktualizacji informacji systemowych od inicjacji do zatwierdzenia rekordu KYC oraz raportowanie postępów w przepływie pracy przełożonemu; weryfikacja informacji zawartych w rekordach KYC oraz dokumentach Programu Identyfikacji Klienta (CIP) w celu zapewnienia ich kompletności i dokładności.Godziny pracy: 09:-00 - 17:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera pakiet Ms Office


Wymagania inne:

Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wykształcenie wyższe; 3 miesiące doświadzcenia na stanowisku "Młodszy Analityk ds. Weryfikacji Klienta"; bardzo dobra znajomość obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office); znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - wyższy średnio zaawansowany.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Lava Group S.C

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.

śląskie
Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem. Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań...
Opublikowano: dzisiaj
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie
Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania...
Opublikowano: wczoraj