Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
Wymagane 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. obsługi klientów korporacyjnych / kluczowych klientów lub pokrewnych w instytucji finansowej. Wykształcenie wyższe. Doskonałe umiejętności analizy, umiejętność pracy z klientem, zdolność pracy pod presją czasu , dopasowanie do wartości i dążeń firmy, gotowość do intensywnej pracy, wykazywanie chęci uczenia się.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 11 083 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie