Menadżer Produktu i Sprzedaży Domieszek
Biuro operacyjne: Warszawa, ul. Krakowiaków 46
Forma współpracy: Umowa o pracę
Zadania na stanowisku
- Definiowanie i realizacja strategii sprzedaży na rynku krajowym;
- Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym obszarze – sprzedaż domieszek różnym typom odbiorców m.in. producentom betonów, prefabrykatów, cementu etc.;
- Przygotowanie strategii rozwoju produktów uwzględniającej cele krótko- i długoterminowe wraz z działaniami i budżetem niezbędnym do jej realizacji;
- Analiza rentowności produktów i strategia cenowa;
- Monitoring i analiza rynku;
- Definiowanie lokalnego portfolio produktów, przeprowadzanie badań rynku i definiowanie potrzeb klientów w zakresie nowych rozwiązań;
- Prognozowanie popytu;
- Analiza kierunków rozwoju rynku na bazie dostępnych raportów i badań rynku domieszek chemicznych;
- Proponowanie oraz przygotowanie strategii sprzedaży i kampanii promocyjnych dla nowych produktów oraz istniejących produktów premium;
- Kierowanie zespołem Przedstawicieli Handlowych i Doradców Technicznych na terenie całej Polski;
- Zarządzanie i bezpośrednie wspieranie kluczowych klientów;
- Definiowanie i przygotowywanie treści marketingowych;
- Koordynacja procesów pomiędzy lokalnym zespołem i wszystkimi interesariuszami;
- Wspieranie lokalnego zespołu szkoleniami.
Wymagania formalne i oczekiwania interpersonalne
- Kilkuletnie ugruntowane doświadczenie w sprzedaży (zarządzaniu) w międzynarodowych firmach produkcyjnych z branży domieszek do betonu lub materiałów budowlanych;
- Wykształcenie wyższe techniczne oraz studia podyplomowe z zakresu marketingu/sprzedaży będą atutem;
- Gotowość do wzięcia pełnej odpowiedzialności za linię biznesową oraz jej rozwój;
- Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne na różnych poziomach;
- Umiejętność zrozumienia strategii biznesowej firmy i celów firmy na poziomie regionalnym i krajowym;
- Wysokie umiejętności budowania i utrzymywania relacji biznesowych na różnych poziomach organizacji;
- Koncentracja na realizacji celów, skuteczność we wdrażaniu najlepszych rozwiązań problemów;
- Proaktywność i samodzielność w działaniu;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, umożliwiająca codzienną komunikację;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Dyspozycyjność i otwartość na częste wyjazdy służbowe.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Rozwój osobisty w obszarze technicznym, menadżerskim oraz personalnym;
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. opieka medyczna, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej i wiele innych),
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje.
Zobacz podobne oferty
SLODKIE sp. z o.o.
Sales Manager / Kierownik Działu Sprzedaży
mazowieckie
Twoje zadania: Zarządzanie zespołem sprzedaży B2B — działającym na rynku polskim i europejskim. Wyznaczanie celów handlowcom, monitorowanie realizacji i wspólne planowanie działań....
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Kierownik Sprzedaży
małopolskie
Zarządzanie sprzedażą ubezpieczeń poprzez sieć dealerów. Rozwój sieci współpracy i tworzenie planów sprzedażowych dla dealerów. Monitorowanie wyników sprzedaży i analizowanie poziomu...
Opublikowano: wczoraj
KABAT TYRE Sp. z o.o.
Koordynator sprzedaży mieszanek
wielkopolskie
Zadania, które przed Tobą postawimy: Pracę w systemie mieszanym: 50–70% w biurze, pozostała część w terenie, Opracowywanie i wdrażanie koncepcji wzmocnienia pozycji rynkowej, Rozwijanie...
Opublikowano: wczoraj