Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Meeter greeter
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0566
OBOWIĄZKI:
organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze standardami; dbałość o jakość obsługi klientów; wspomaganie działań marketingowych oddziału
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Sosnowiec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie), Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe, Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Pracownik obsługi klienta
śląskie
obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj