Manager ds. Rozwoju Sprzedaży DIY
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla kanału DIY.
- Prowadzenie negocjacji z klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Koordynowanie współpracy z klientami DIY i nadzorowanie wdrożeń produktów.
- Kształtowanie polityki cenowej oraz odpowiedzialność za cele sprzedażowe i marżowe.
- Analiza rynku DIY, śledzenie trendów i identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów, preferowanie w Europie Południowej lub Zachodniej.
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych.
- Gotowość do intensywnej pracy w terenie.
- Umiejętności negocjacyjne oraz znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Biegła znajomość pakietu MS Office oraz posiadanie prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Możliwość rozwijania kariery w nowym segmencie rynku.
- Wysoką samodzielność i autonomię w pracy.
- System pracy łączący pracę w terenie z pracą biurową.
- Atrakcyjny system premiowy i zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B.
- Pakiet szkoleń, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe oraz niezbędne narzędzia pracy.
Zobacz podobne oferty
Orange Polska
Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne
kujawsko-pomorskie
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich...
Opublikowano: dzisiaj
Orange Polska
Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne
kujawsko-pomorskie
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich...
Opublikowano: dzisiaj
Orange Polska
Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne
dolnośląskie
zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich...
Opublikowano: dzisiaj