Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

mazowieckie / Warszawa

Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego,
  • Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza danych sprzedażowych w celu kreowania nowych baz sprzedażowych,
  • Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi, a także definiowanie i kontrolowanie warunków otrzymywanych baz sprzedażowych,
  • Monitoring pracy zespołu i zarządzanie ruchem na infolinii. Delegowanie zadań pracownikom zespołu oraz ich egzekwowanie,
  • Przygotowywanie grafików, koordynowanie planów urlopowych, organizacja zastępstw,
  • Przygotowywanie i prezentacja raportów sprzedażowych, analiza statystyk w celu osiągania określonych wyników sprzedażowych,
  • Rekrutacja i onboarding nowych pracowników.
Nasze oczekiwania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Realizacja celów biznesowych poprzez: dbanie o realizację planów sprzedażowych, usprawnianie procesów sprzedaży i obsługi Klienta,
  • Orientacja na cel zespołu sprzedażowego,
  • Doświadczenie sprzedażowe poparte wynikami – chcemy, żebyś był/a dla swojego zespołu autorytetem,
  • Inicjatywa w działaniu, poczucia sprawczości, optymizmu, wytrwałości w dążeniu do celu, otwartości na nowe wyzwania,
  • Umiejętności budowania dobrych relacji w zespole, motywowanie, wspieranie, ciągły rozwoju członków Twojego zespołu oraz promowanie ich talentów w organizacji,
  • Umiejętność udzielania informacji zwrotnej i otwartości na jej otrzymywanie,
  • Nastawienia na budowanie dobrych relacji we współpracy z pracownikami innych działów,
  • Dotrzymywanie terminów i punktualność,
  • Konsekwencja i samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • Przestrzeganie zewnętrznych i wewnętrznych procedur w zakresie etyki sprzedaży i obsługi Klienta,
  • Znajomość zasad funkcjonowania i obsługi systemów telekomunikacyjnych w call center,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel,
  • Wiedza z zakresu prawa pracy - niezbędna do zarządzania zasobami ludzkimi.
Oferujemy:
  • Bezpieczne środowisko pracy wspierające Twój rozwój,
  • Wsparcie zespołu trenerów w zakresie: przygotowania do pracy na stanowisku Lidera oraz w bieżących sprawach zespołu,
  • Stawiamy na współpracę i dobre relacje, nie na rywalizację. Będziesz pracować w zespole, który wspiera się w dążeniu do wspólnego celu,
  • Twoje zdanie będzie mieć znaczenie przy ustalaniu celów i będą one SMART,
  • Możliwość testowania nowych rozwiązań w zakresie obsługi Klienta (w tym rozwiązań technicznych, procesowych, nowych partnerów etc.). Będziesz mieć realny wpływ na procesy obsługiwane przez Twój zespół i wybór narzędzi pracy,
  • Pracę w trybie hybrydowym,
  • Umowę o pracę oraz motywujący system wynagrodzeń (podstawa + premia obliczana na podstawie wyników Twojego zespołu),
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników,
  • Benefity: opieka medyczna enel-med, karta Multisport, platforma kafeteryjna, wczasoumilacz, dwie godziny dla rodziny, dwa dodatkowe dni urlopu za wykorzystany urlop w 2024 r. oraz dodatkowe dwa dni urlopu wg. stażu pracy,
  • Wygodna lokalizacja biura przy Polu Mokotowskim.
Etapy Rekrutacji
  • 1 etap - spotkanie z HR
  • 2 etap – wykonanie zadania rekrutacyjnego
  • 3 etap - spotkanie w biurze
  • 4 etap – Assessment Center
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Praca.pl

Manager ds. Sprzedaży

mazowieckie
ZADANIA Pozyskiwanie klientów Rekrutacja zespołu sprzedażowego Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników Zarządzanie zespołem sprzedażowym Monitorowanie wyników zespołu Motywowanie zespołu...
Opublikowano: wczoraj
IKEA Retail sp. z o.o.

Koordynator / Koordynatorka Zespołu w Dziale Sprzedaży

mazowieckie
Lubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z...
Opublikowano: 2025-05-14
AGRO-SIEĆ Maszyny Sp. z o.o.

Koordynator Przedstawicieli ds. Serwisu

kujawsko-pomorskie
Twój zakres obowiązków Planowanie i organizacja pracy Terenowych Opiekunów Klienta ds. obsługi posprzedażowej (serwis i części) Organizacja spotkań z klientami i monitorowanie ich przebiegu...
Opublikowano: 2024-12-16