Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- monitorowanie pracy zespołu,
- obsługa reklamacji,
- wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
- dbałość o realizację celów finansowych.
Najlepszy kandydat to taki, który:
- posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
- ma min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2),
- cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
- jest nastawiony na realizacje celów.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- pracę zmianową (8-godzinny system pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w wybrane soboty 8:00-14:00,
- zespół zaangażowanych i wspierających się osób,
- wsparcie podczas wdrożenia,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
- niedziele i święta są zawsze wolne od pracy,
- możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
- benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
- praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
- nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Zobacz podobne oferty
Medicover sp. z o.o.
Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: monitorowaniu pracy zespołu obsługa reklamacji wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta nadzorze nad najwyższą...
Opublikowano: 2025-06-09
Klient portalu Praca.pl
Zastępca Koordynatora ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Nadzór i koordynacja pracy zespołu Obsługa i analiza reklamacji Wsparcie personelu w bezpośredniej obsłudze klientów Przygotowywanie raportów i zestawień Działania związane z realizacją...
Opublikowano: 2025-06-04
Medicover sp. z o.o.
Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów
mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: monitorowaniu pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Opublikowano: 2025-05-27