Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o. to największy w Polsce autoryzowany dealer marki JOHN DEERE. Działamy na terenie północno-zachodniej części Polski. Naszym klientom oferujemy szerokie portfolio maszyny rolniczych, sprawny serwis, dostępność części oraz rozwiązania rolnictwa precyzyjnego. Agro-Sieć Maszyny to firma, która powstała z pasji i miłości do rolnictwa dla rolnictwa.
Koordynator Przedstawicieli ds. Serwisu
Oddział firmy: Toruń
Twój zakres obowiązków
- Planowanie i organizacja pracy Terenowych Opiekunów Klienta ds. obsługi posprzedażowej (serwis i części)
- Organizacja spotkań z klientami i monitorowanie ich przebiegu
- Koordynowanie procesu realizacji zleceń serwisowych
- Przygotowanie ofert, wycen
- Dbanie o utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta
- Pomoc przy organizacji wsparcia marketingowego
- Bieżące wsparcie Terenowych Opiekunów Klienta
Nasze wymagania
- Doświadczenie na stanowisku doradcy serwisowego
- Umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność planowania i organizowania spotkań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Mile widziane: znajomość katalogu części oraz budowy maszyn rolniczych
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy
Zobacz podobne oferty
Praca.pl
Manager ds. Sprzedaży
mazowieckie
ZADANIA Pozyskiwanie klientów Rekrutacja zespołu sprzedażowego Szkolenie nowo zatrudnionych pracowników Zarządzanie zespołem sprzedażowym Monitorowanie wyników zespołu Motywowanie zespołu...
Opublikowano: dzisiaj
IKEA Retail sp. z o.o.
Koordynator / Koordynatorka Zespołu w Dziale Sprzedaży
mazowieckie
Lubisz sprawiać, by nikt nie czuł się gościem w swoim domu? Daj się zaprosić do IKEA i zadbaj o to razem z nami! Do naszego zespołu Sprzedaży szukamy ludzi, którzy lubią pracować z...
Opublikowano: 2025-05-14
Wonga.pl Sp. z o.o.
Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży
mazowieckie
Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu...
Opublikowano: 2024-08-27