Dla naszego wieloletniego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 19/2025
Zadania:
- Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży
- Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych
- Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia
- Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności)
- Wspieranie Account Managera w zakresie projektów sprzedażowych i marketingowych
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
- Znajomość systemu SAP
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Pozytywne nastawienie :-)
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Dodatek żywieniowy
- Pakiet szkoleń
- Przyjazną atmosferę
- Stanowisko zlokalizowane w Warszawie na Ursynowie
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with German
pomorskie
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the...
Opublikowano: dzisiaj
DONE Deliveries sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego
małopolskie
Przeczytaj nasze ogłoszenie, aplikuj i bądź częścią #DONEteam! Wszystkiego nauczymy Cię w trakcie 6-miesięcznego szkolenia (w pełni płatnego). Na początek wystarczy, byś mówił/a w...
Opublikowano: dzisiaj