Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)

mazowieckie / Warszawa

Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Tryb pracy: od poniedziałku do piątku, możliwość pracy hybrydowej

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile
  • W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa
  • Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych Klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
  • Interesują Cię zagadnienia z zakresu cyberbezpieczeństwa a w szczególności socjotechnika
  • Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów – cold calling nie jest Ci obcy
  • Potrafisz zwinnie adresować wątpliwości Klienta
  • Łatwo się uczysz nowych systemów i narzędzi
  • Lubisz szybkie tempo pracy i nie boisz się nowych wyzwań
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (Contact Center)
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie i produktach
  • Zapewnimy wsparcie szkoleniowe  
  • Pracujemy wg ustalonego grafiku ( od poniedziałku do piątku).
  • Po procesie wdrożenia będziesz miał możliwość pracy hybrydowej
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Nowe Technologie MS GPS Sp. Z o.o. Sp. K.

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

wielkopolskie
Opis stanowiska: aktywne pozyskiwanie nowych klientów (telefon) organizowanie i umawianie spotkań handlowych (telefon) opracowywanie ofert i negocjowanie z klientami nawiązywanie i utrzymywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Konsultant / Konsultantka ds. telesprzedaży

wielkopolskie
Opis stanowiska: Kontakty z klientami w sprawie promocji, odpowiadanie na zapytania, Efektywne zdobywanie i utrzymanie klientów. Wymagania: Biegła umiejętność obsługi komputera, Umiejętności...
Opublikowano: 2025-08-24
Artificial Modelling

Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej

dolnośląskie
Co dokładnie będziesz robić? Korzystać z naszego wewnętrznego systemu CRM i dzwonić przez przeglądarkowy telefon (Twój komputer to Twoje centrum dowodzenia). Pracować na wcześniej...
Opublikowano: 2025-08-18