Konsultant telefoniczny

mazowieckie / Siedlce

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0712
OBOWIĄZKI:
- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi,- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy.Praca stacjonarna w siedzibie firmy w godz. 9.00 - 17.00, pierwsza umowa o pracę na okres próbny z mozliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)


Wymagania inne:

- wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, - mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, - komunikatywność, z umiejętnościami negocjacyjnymi i znajomością technik sprzedaży, -łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z kontrahentami, - dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

mazowieckie
Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

małopolskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

dolnośląskie
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
Opublikowano: wczoraj