Konsultant telefoniczny

mazowieckie / Siedlce

Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0712
OBOWIĄZKI:
- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi,- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy.Praca stacjonarna w siedzibie firmy w godz. 9.00 - 17.00, pierwsza umowa o pracę na okres próbny z mozliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)


Wymagania inne:

- wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, - mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, - komunikatywność, z umiejętnościami negocjacyjnymi i znajomością technik sprzedaży, -łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z kontrahentami, - dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy w zespole.

Miejsce pracy:

Siedlce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Private Corporate Consulting Sp. z o.o.

Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: dzisiaj
THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.

Konsultant obsługi klienta k/m

mazowieckie
Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj