Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Siedlce
Numer: StPr/25/0712
OBOWIĄZKI:
- współpraca z agentami ubezpieczeniowymi,- obsługa kontrahentów (telefonicznie i mailowo),- rozwiązywanie problemów (produktowych i systemowych) zgłaszanych przez agentów,- budowanie pozytywnych i trwałych relacji z kontrahentami,- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy.Praca stacjonarna w siedzibie firmy w godz. 9.00 - 17.00, pierwsza umowa o pracę na okres próbny z mozliwością kontynuacji współpracy w ramach kolejnej umowy o pracę.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
- wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, - mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, - komunikatywność, z umiejętnościami negocjacyjnymi i znajomością technik sprzedaży, -łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z kontrahentami, - dobra organizacja własnej pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Siedlce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Zobacz podobne oferty
Private Corporate Consulting Sp. z o.o.
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
mazowieckie
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
Opublikowano: dzisiaj
THE MIGRATION BUREAU Sp. z o.o.
Konsultant obsługi klienta k/m
mazowieckie
Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy); Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy; Obsługa cudzoziemców w języku angielskim; Przygotowywanie i...
Opublikowano: dzisiaj
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj