Konsultant telefoniczny

mazowieckie / Opacz-Kolonia

Ogłoszenie numer: 10220156, z dnia 2025-09-13

Klient portalu Praca.pl

Konsultant telefoniczny

Miejsce pracy: Opacz-Kolonia

 

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii.
  • Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne.
  • Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów.
  • Budowanie relacji z Klientami.
  • Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności rozmów telefonicznych, plus za doświadczenie w call center/sklepie internetowym.
  • Empatia, orientacja na potrzeby klienta.
  • Zdolność przekazywania informacji w sposób zrozumiały.
  • Multitasking: słuchanie, rozwiązywanie problemów, odpowiedzi, wprowadzanie danych.
  • Praca zespołowa, kreowanie pozytywnej atmosfery.

Oferujemy

  • Umowa o pracę od zaraz.
  • Szkolenie wprowadzające.
  • Wsparcie zespołu i przełożonego.
  • Ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport.
  • Spotkania integracyjne.
  • Ścieżki rozwoju i awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

zachodniopomorskie
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw finansowych. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i realizację...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Doradca Klienta - Sprzedaż Telefoniczna

lubelskie
Twoje główne zadania: Aktywny kontakt z klientami w celu sprzedaży. Budowanie relacji i identyfikowanie potrzeb odbiorców. Tworzenie ofert skrojonych na miarę. Wprowadzanie danych do systemu....
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with German

śląskie
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system...
Opublikowano: wczoraj