Ogłoszenie numer: 10029911, z dnia 2025-07-16
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
- Komunikacja telefoniczna z klientami,
- Obsługa posprzedażowa,
- Wsparcie techniczne,
- Współpraca z innymi działami firmy,
- Zarządzanie bazą danych klientów,
- Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy,
- Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Wymagania
- Łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętności organizacyjne,
- Zaangażowanie i odpowiedzialność,
- Znajomość Microsoft Office,
- Preferowane doświadczenie w kontakcie z klientami,
- Samodzielność i umiejętność planowania.
Oferujemy
- Wynagrodzenie odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu,
- Elastyczne formy zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Szkolenia i rozwój zawodowy,
- Autonomia działania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
łódzkie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: dzisiaj
DOTCOM Sp. z o.o.
Pracownik call center
mazowieckie
Opis stanowiska przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo), prowadzenie prostej dokumentacji. Wymagania dobra obsługa komputera, płynne posługiwanie się MS Office,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
pomorskie
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich...
Opublikowano: wczoraj