Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Konsultant telefoniczny, czynności koordynujące
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/6418
OBOWIĄZKI:
Telefoniczny kontakt z klientem, prowadzenie coachingów w celu podniesienia wyników, wsparcie zespołu w celu realizacji celu, raportowanie wyników pracy, dbanie o motywację pracowników, wdrożenie nowych pracowników, zastępowanie lidera w codziennych obowiązkach.Umowa zlecenie około 40 h/tydzień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie, w trakcie studiów, doświadczenie zawodowe: praca z klientem min. 3 miesiące, pomysłowość i kreatywność w działaniach, umiejętność pracy z zespołem i Klientem, odpowiedzialność i organizacja pracy, nastawienie na realizację celu, odporność na stres, mile widziana znajomość języka ukraińskiego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 23,5 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
T-Mobile Polska
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
Opublikowano: wczoraj
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
lubuskie
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
lubuskie
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku...
Opublikowano: wczoraj