Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

zachodniopomorskie / Szczecin

Ogłoszenie numer: 9735331, z dnia 2025-04-11

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem.
  • Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość języka francuskiego i dobry poziom angielskiego.
  • Znajomość obsługi komputera oraz podstawowych technologii sieciowych.
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i dobre zdolności komunikacyjne.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub wspieraniu technicznym jest preferowane.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełny etat z konkurencyjnym wynagrodzeniem i pakietem benefitów.
  • Możliwości szkolenia i rozwoju zawodowego.
  • Przyjazne środowisko pracy z dodatkowymi wydarzeniami integracyjnymi.
  • Nowoczesne biuro w dostępnej lokalizacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Technical Supporter with Dutch - Networking

zachodniopomorskie
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Technical Supporter with French - Networking

zachodniopomorskie
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi technicznej z językiem holenderskim

zachodniopomorskie
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów, w tym diagnoza i rozwiązanie problemów. Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi. Współpraca z zespołami wsparcia w celu identyfikacji...
Opublikowano: 2025-04-09