Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat).
- Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
- Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami.
- Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego.
- Znajomość Windows, MS Office.
- Komunikatywność, orientacja na klienta, zainteresowanie technologią.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Elastyczny grafik pracy zmianowej.
- Szkolenie wstępne.
- Możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie.
Zobacz podobne oferty
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Helpdesk Operator
dolnośląskie
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia...
Opublikowano: 2025-08-08
Klient portalu Praca.pl
Operator Helpdesk
dolnośląskie
Procesowanie rezerwacji video konferencji. Obsługa telefoniczna i czatowa użytkowników. Procesowanie e-maili przychodzących. Wsparcie globalne użytkowników systemu. Przygotowywanie raportów...
Opublikowano: 2025-08-03
Concentrix
Elektronikberater mit Deutsch
śląskie
Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der...
Opublikowano: 2025-07-11