Ogłoszenie numer: 9768973, z dnia 2025-04-30
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Obsługi Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielać wsparcia pierwszorzędnych klientów, gwarantując wysoką jakość ich podróży.
- Zarządzać systemem rezerwacji lotów, produktów i metod płatności.
- Analizować i rozwiązywać problemy klientów, zapewniając pozytywne doświadczenia.
- Budować trwałe relacje z klientami, prowadząc ich przez proces podróżowania.
Wymagania
- Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (B2).
- Naturalna skłonność do pomagania, cierpliwość i entuzjazm.
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Dokładność i zdolność do organizacji wielu zadań jednocześnie.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej po 6-9 miesiącach stacjonarnie.
- Atrakcyjne pakiety socjalne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne i życiowe.
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybki rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Budowanie międzynarodowych relacji zawodowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support with Spanish
śląskie
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Włoskim
śląskie
Obsługa klientów linii lotniczych poprzez rozmowy telefoniczne, chat i e-mail, oferowanie informacji oraz rozwiązywanie problemów związanych z podróżami, rezerwacjami i bagażem. Biegłość w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem włoskim
śląskie
Zapewnianie kompleksowej obsługi klientów. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji o bagażach, rezerwacjach biletów, przekładaniu lotów....
Opublikowano: dzisiaj